Darmowa dostawa od 149zł lub z Douglas Collection  Bezpłatny zwrot przez 30 dni   Dostawa w 1-2 dni robocze¹   2 próbki gratis¹

Jak mogę złożyć zamówienie?

Koszyk zakupowy

Kiedy już dodasz wszystkie pożądane produkty do koszyka zakupowego, kliknij jego ikonkę. Dzięki temu w dowolnym momencie możesz zobaczyć jego podsumowanie ze wszystkimi produktami, jakie zawiera. Stąd możesz albo przejść od razu do "kasy" albo oczywiście wrócić do sklepu internetowego i kontynuować zakupy. Przed złożeniem zamówienia, dla pewności, sprawdź ponownie wybrane produkty i wykorzystaj swój kupon rabatowy – jeśli ten jest dostępny. 

Wybierz darmowe próbki (opcjonalne)

W obszarze "Twoje prezenty" masz możliwość dodania do swojego zamówienia dwóch darmowych próbek. Po prostu zaznacz kliknięciem pole wyboru odpowiadające wybranej próbce i potwierdź swój wybór przyciskiem "Dodaj". W ten sposób będziemy wiedzieć, jakie próbki możemy dołączyć do Twojego zamówienia. Pokażemy Ci również, ile z nich już wybrałeś i ile jest jeszcze dostępnych do wyboru. Jeśli chcesz zmienić zdanie, po prostu usuń zaznaczenie i wybierz inną próbkę.

W niektórych przypadkach, z powodów logistycznych, nie możemy oferować próbek – w takiej sytuacji nie ma możliwości ich dodania.

Krok 1 – Zaloguj się

Zdecyduj teraz, jak chcesz przejść do procesu zamówienia. Jeśli jesteś już zalogowany, ten krok można pominąć. W przeciwnym razie możesz zalogować się jako klient, aby szybko i sprawnie zamówić. Oczywiście możesz także zamówić jako gość, jeśli nie masz jeszcze konta jako klient na douglas.pl.

Krok 2 - Dane klienta & Opcje dostawy

W sekcji "Dane adresowe" wprowadź informacje o sobie, swój adres zamieszkania oraz e-mail. Jeśli wcześniej zamawiałeś z douglas.pl i zalogowałeś się za pomocą swojego osobistego hasła, te pola są już wypełnione. Po prostu sprawdź swoje dane i kliknij "Dalej".


Wymagane pola 

Powyższe informacje są niezbędne do sprawnego przetwarzania Twojego zamówienia. Opcjonalne informacje są oznaczone oddzielnie. Numeru telefonu używamy jedynie w przypadku pytań dotyczących Twojego zamówienia i w żadnym wypadku nie jest on używany w celach reklamowych.

Uwaga: Jeśli w koszyku znajdują się produkty oznaczone jako "wysyłane przez Partnerów", w przypadku pytań możesz skontaktować się bezpośrednio z odpowiednią firmą partnerską.

Zamówienie jako firma

Chciałbyś złożyć zamówienie jako firma i otrzymać fakturę w stosownym formacie? Kliknij w pole "Zamówienie jako firma", znajdujące się obok pól "Forma grzecznościowa" i "Tytuł", i wpisz nazwę swojej firmy oraz opcjonalnie numer identyfikacji podatkowe (NIP). 

Inny adres dostawy

Czy chciałbyś, aby Twoje zamówienie zostało wysłane pod inny adres niż ten rozliczeniowy, na przykład w przypadku dostawy prezentu? Wybierz opcję "Nowy adres dostawy". Pojawi się dodatkowy formularz, w którym możesz wprowadzić adres odbiorcy. Faktura zostanie wysłana na Twój e-mail, podczas gdy zamówienie zostanie wysłane pod podany adres dostawy. To idealny sposób, aby sprawić komuś dużo radości z prezentu z douglas.pl!

Jako zarejestrowany klient masz również możliwość skopiowania adresów dostawy z procesu zamówienia do swojej osobistej książki adresowej i zapisania ich tam. Dotyczy to zarówno normalnych adresów, jak i punktów odbioru paczek oraz urzędów. Oznacza to, że możesz łatwo korzystać z zapisanych adresów dostawy podczas składania kolejnego zamówienia. Jeśli adres dostawy uległ zmianie, możesz zaktualizować odpowiednie informacje w toku samego procesu składania zamówień. Oczywiście, w dowolnym momencie możesz również zmienić lub usunąć wszystkie informacje adresowe zawarte w swojej książce adresowej, w obszarze "Mój Douglas".


Oddziały pocztowe i punkty odbioru paczek

Jeśli chcesz, możemy również dostarczyć Twoje zamówienie do punktu odbioru DHL lub paczkomatu Inpost. Więcej informacji na temat tej usługi znajdziesz w sekcji "Dostawa i wysyłka".
 

Dodatkowe opcje dostawy

Dostawa do perfumerii Douglas

Możesz również zamówić online i odebrać w wybranej perfumerii Douglas. Aby to zrobić, wybierz "Dostawa do perfumerii" jako adres dostawy, wyszukaj odpowiedni adres i wygodnie odbierz swoje produkty z jednej z naszych perfumerii. Więcej informacji na temat tej usługi znajdziesz w sekcji Wysyłka i Dostawa. 

Krok 3 – Metoda płatności

W tym kroku znajdziesz przegląd dostępnych metod płatności. Wybierz preferowaną opcję i, jeśli to konieczne, wprowadź dodatkowe szczegóły jej dotyczące. Nie martw się o podanie swoich danych: płatności na douglas.pl są bezpieczne! Wszystkie informacje są u nas chronione, a transmisja jest zabezpieczona szyfrowaniem SSL!

Metoda płatności niedostępna

Twoja preferowana metoda płatności nie jest dostępna? Tutaj znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące oferowanych przez nas metod płatności i ewentualnych ograniczeń.

Krok 4 – Sprawdź zamówienie

W ostatnim kroku zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia i będziesz mógł raz jeszcze sprawdzić wszystkie ważne szczegóły. Jeśli zauważysz błąd, kliknij "Zmień" w odpowiedniej sekcji i wprowadź niezbędne zmiany. Jeśli wszystkie informacje są poprawne, potwierdź swoje zamówienie, klikając "Zamów teraz". Twoje zamówienie otrzyma wówczas numer, dzięki któremu możesz w dowolnym momencie sprawdzić jego status. Wyślemy Ci także potwierdzenie zamówienia drogą mailową 

Przeczytaj więcej podobnych artykułów
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Jesteśmy tu dla Ciebie.
Wyślij nam e-mail
Napisz do nas ze swoimi pytaniami. Daj nam co najmniej 48 godzin na udzielenie odpowiedzi.
Zadzwoń do działu obsługi klienta
Nasi eksperci są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.